Blod Svett och Guds eviga pissregn!

Hej bloggen! idag är jag VERKLIGEN INTE på humör!
gick upp tidigt för att åka med stenholmen till busshållplatsen, var snäll och lånade ut min moppe till nickis för att hon skulle kunna få sovmorgon, bussen var försenade kom nästan inte i tid till min första Engelska B lektion, efter det så är det tema, precis innan temat börjar så ringer nickis mig och säger att min moppe dog påväg till skolan, borta vid Kaga Kyrka typ... jag ba OKEJ???
hon behöver träna upp sina muskler eftersom hon inte fick upp min moppe på stödet förän typ en kvarts försök...
när hon väl lyckas med det så får hon inte igång moppen, så jag fick strunta i lektionen för att ta nästa buss som gick för att hjälpa henne, och sedan fick jag gå till kaga, när jag kommer fram så får jag igång moppen
och jag hoppar på den snabbt, och nickis oxå vi kommer en bit till och så pang så dör den igen!!!
jag ba okej????
sedan började vi titta runt, och de visade sig att oljan var HELT SLUT!!!
så då ringde jag till john och bad jättesnällt om att han skulle kunna åka dit med den lilla olja som jag hade kvar, och han var jättesnäll och gjorde det :)<3 när vi väl hade fylt med olja så började vi åka men den fortsatte att hacka sig fram..
så vi hoppade av moppen och kickade igång den typ 6-7 gånger för att vi skulle komma in till lkpg, till en mack så att vi kunde köpa 2- takts olja, sedan så fylde vi på hela, sedan så stack vi iväg till Ikano och Lunchade, efter det så snabbade vi oss tbx till skolan för att jag skulle gå på möte med Stefan, hjälpläraren i Matte!
och vi har nuuw lagt upp ett schema, över min matte, för att jag ska kunna få Godkänt i Matte A!!!
efter det så var det bara svenska kvar, efter den hade slutat 13:50 så åkte jag och Nickis till ICA för att handla Kokos eftersom jag och Hulda ska baka idag tills imorgon ;)
när vi är påväg tbx och vi har ungefär kommit 2 km från skolan, så ba poff!
så dör moppen igen! och jag och nickis går i taket!!!
vi försöker kicka igång den, och försöker på alla sätt, vi till och med sprang med den och försökte få den att starta men efter en stund så får vi igång den och då kör den kanske 30 meter, och sedan var det klippt igen!
sedan så började det spöregna och jag hade ingen jacka på mig, så jag blev pissblöt, :(
fyfaen!!! och då var det bara ca 7,5 km kvar hem! vi försökte på alla sätt, men tillslut gav vi upp, så vi började putta hem den, nickis puttade så jävla snabbt att hennes fotstöd small rakt in i mitt smalben :( fy faen vad det gjorde ont, nuuw har jag värsta bulan och de hade börjat blöda. och sedan när vi gått ca 0,7 km kommer det en bil och där sitter en man med sin son, och mannen frågade om vi behövde hjälp! och vi blev jätteglada :D och sa JA tack<3
han kollade liite på moppen och frågade mig massa frågor, tillslut sa han att vi skulle dumpa moppen, och så körde han oss till stenholmen, och vi har hur tacksamma som helst<3
han sa till och med att om inte stenholmen kunde hämta den så skulle vi bara gå ner till honom så kunde han ha hämtat den för han hade en släpkärra  :) snacka om schysst<3
men sedan när vi kom tbx till stenholmen, så lastade marcus på släpet på bilen och vi åkte och hämtade moppen + Lydia xD
så nuuw står den i garaget, och jag tänker inte röra den förän gubben har tittat på den imorgon!

detta inlägg är det längsta jag har skrivit tror jag xD haha




Kommentarer
Postat av: Louise

jag är 99% säker på att din moppe har skärt sig.. tyvärr... :(

2010-08-19 @ 22:06:59
URL: http://likeabow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0