blommor och bin

hejsan bloggen idag så hade jag sovmorgon tills 10:30 väldigt skönt :)
och jag började 13:00 med Engelska B efter det så var det växt och djurliv med BoGe xD
och den lektionen varade i typ 10 min det var upprop sedan så fick vi gå iväg och jobba med våran uppgift som hette blommor och bin, jag och nickis frågade BoGe om vi fick åka hem och jobba med den och de fick vi, så vi tog moppen hem och jag började med uppgiften 15:30 och blev klar 18:30 typ :P
så jag har hållit på i 3 timmar med den :) och jag blev hyffsat nöjd tror jag hehe xD
nuuw så ska jag bara slappa och tare lungt :)
imorgon ska vi vara på Stenholmen hela dagen hoppas det blir mkt ridning denna gång oxå :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0