Borta bra men hemma Bäst!

hejsan :) nuuw har jag precis kommit ut ur duschen, och innan det så var jag ute och red på Hreyfing
det gick bra med tanke på att hon har stått och tjockat sig i 2 veckor utan motion nuuw xD
imorgon blire ridning för Katie och Daniel klockan 15:00 :D längtar<3
tågresan hem gick oxå bra xD
Snacka om nice med att ha dator på tåget, tiden bara sprang iväg :P
men på bussen från tekniska till norrtälje var jag helt död på haha
sov som en stock xD
mamma var så snäll och hämtade mig i norrtälje :D klockan  18:40 och körde hem mig, sedan så åkte hon tbx till norrtälje eftersom hon skulle jobba inatt :(
så är själv idag! men de e faktiskt rätt skönt att vara liite för sig själv ibland oxå :) då får man jue bestämma själv vad man ska göra.

börjar bli liite snorig och få liite ont i halsen :( det e inte kul...
det är nog nickis fel xD
eftersom hon va det liite förut och så sover vi med öppet fönster och med fläkten på varje kväll
och det blir jue så jävla kallt...
men nickis säger att det är jättevarmt när jag sitter där i en tjock stickadtröja och fryser lixom!!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0