D:

På fredag ska jag börja med min special idrott, och jag har sagt till min lärare för länge sedan
att jag skulle rida för Daniel och Katie
och idag efter lektionens slut så sa hon att dom inte var godkända att rida för
 eftersom dom inte är utbildade är B-instruktörer eller C-tränare :(
Fedt lack jag blev assåw!!!
men jag har snackat med katie om det så jag ska rida delvis för dom och delvis för någon annan
eftersom dom inte kan få bli min huvudinstruktör..
så jag har en annan jag ska fråga istället xD
men hon har inte svarat när jag har ringt henne :P
men men..
ska fortsätta att få tag på henne! :D
för det vore jättebra eftersom hon står i samma stall som daniel och katie :D<3


Kommentarer
Postat av: Lina

Är det så att du måste genom skolan ha godkända istruktörer? Jag rider ju för Ella och hon är inte utbildad, men hon ger mig massor, mer än många andra utbildade jag ridit för.



Hoppas allt är bra med dig!

KRam Lina

2010-08-25 @ 22:12:06
URL: http://luan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0