Ensam dag på stenholmen!

God morgon bloggen, igår blev det oxå väldigt sent i säng haha xD och idag så skulle jag gå upp klockan 9 för att släppa ut porris, men jag råkade försova mig för att hans matte ringde mig typ 07:50 och då så somnade jag om ordentligt efter vi hade snackat klart så han kom ut typ 09:30 istället xD
efter det så gick jag och la mig och somnade om och sov till 13:40 typ :P
hehe efter det så var mitt hår så jäävla skabb så det blev att hoppa in i duschen ;)
efter det så har jag bara slappat framför msn typ hehe :P
och så var jag ute vid 16:06 och mockade åt porris med ;)
och fixa hans höpåsar samt borstade liite på han ;) så han blev jätteglad :D
och nuuw har jag inte så mkt att göra hehe jag skulle kunna kolla på film eller nåt men jag känner inte riktigt för det! :P haha xD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0