@"!!"¤¤#&/¤/(%)&(=)&/)&¤

God morgon bloggen!

Vaknade klockan 10:30 lollo är morgonseg som vanligt.. :P
jag tvingade upp henne ur sängen, sedan så gick vi ner till hästarna och släppte ut dom, och gick och letade efter hreyfings flughuva som låg i hagen, efter det så gick vi in och åt frukost :D och kollade på Svampbob Fyrkant :D 2 avsnitt!
efter det så gick vi upp till grannarna och försökte faxa in mina kontouppgifter till Swedbank, för att dom ska kunna skicka min lön till mig sedan när jag får den :D
efter det så skulle lollo åka hem till sig och städa och Handla och förbereda inför att hennes älskade ska komma hem till henne för första gången.
och nuuw sitter jag här och är väldigt bad sugen!
och snart blir tbx till skolan, och då är det försent för att bada!!
då blire bara massa plugg som gäller!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0