första skoldagen!

tjenare bloggen! idag var det första skoldagen, har verkligen inte längtat! men det var kul att träffa kompisarna igen. har saknat dom mkt<3
dagen har sett ut på följande sätt: vaknade 08:55 då gick jag och tog en dusch, sedan fick nickis smörja in min tatuering ;)
efter det så vart det frukost med alla nya ettor! och det är verkligen FULLSATT OMG!
men men..
efter det så fick körde john mig nickis och lydia till skolan.
vi hade samling i E salen! därefter så vare lunch varmkorv och potatismos! verkligen mummsigt på första skoldagen eller INTE!
efter det så hade vi rast i ungefär 30 min, sedan så skulle vi mötas vid skylt för att vi skulle åka på "utflykt" vi åkte till något ställe som hade en fotbollsplan, och ett klubbhus typ, där skulle vi befinna oss från typ 12-18.00.
först så gick vi igenom om fölmönstringen som ska vara i helgen på järngården, jag ska jobba i serveringen både på fredagen och söndagen!
sedan så gick vi ut och blev uppdelade i olika grupper! jag hamnade i grupp 3!
så vi i grupp 3 började med fotbollsgolf!
kom 3 på de ;D och vikkan vann! hon var superduktig på de!
efter det så körde vi kubb, vi blev utklassade!!!!!!
sedan så gick vi in och slappade i klubbhuset ett tag
efter det så blev det frågesport, och frågorna sög!!!!!!!!!!!!!!!
efter ett tag så vart de dags att grilla grillspett! det var gott, ,men det var massa trängsel!!!!
sedan så slappade vi ett tag efter det så körde vi liite mer frågesport, tillslut så körde vi brännboll!
det började regna liite smått!
eter de så kom bussen och hämtade oss och körde oss tillbaka till skolan, från skolan ut till stenholmen körde louise våran mentor oss!
detta var min dag =/
men den har varit slapp ändå! :D
nuuw så sitter jag på rummet och tar det lungt och har inte så mkt att göra ^^ snackar liite med nickis ;D

Hare bra puss<3333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0