Fredag :D

skönt som faen att vara ledig i helgen, ska doch vara kvar i linköping, ska var hästis vakt på nickis pickis :P
inge sovmorgon för mig imorgon heller då xD samt inget på söndag heller :p
men men.. jag får sova någon annan gång istället xD
och nuuw har gubben kollat på min moppe felet var tännstiftet :D vilken jävla tur att det inte var moppen som hade skärt sig!
har jobbat i Cafeterian idag på järngården :) vi hade väldigt roligt, men vi fick inte så något på fölmönstringen eftersom vi skulle gå när det började :( men jag kan kolla på söndag istället xD
haha shiit var alla hade bakat massa xD allt såg skiit gott ut :P hehe

detta hade jag på mig idag xD första gången jag använder strumpbyxor typ :P speciellt i skolan xD








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0