Gina tricot och Cubus

hejsan bloggen idag så har jag kört nickis till lillemma i malmslätt ;) har lovat att hämta henne sen!
efter det så åkte jag och Lydia till Ikano eftersom vi skulle mat samt massa bakgrejer inför fölmönstringen jag och Hulda ska baka Chokladrutor ;) och precis nuuw kom jag på att jag glömt att köpa kokos hehe xD får fixa det sen :P
efter vi handlat på WILLYS så tvingade Lydia in mig på Cubus! och jag blev direkt KÄR i ett par skiit snygga jeans! och som tur passade dom bra ;D
så dom blev det och det var värsta REA dom kostade bara 124 kr!!!!! dom var jue typ Olagligt BILLIGA!!!
efter det gick vi in på Gina tricot, och kollade liite, samt såg ett super duper snyggt linne som kostade 129 kr :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0