Hare King tjingeling!!! xD

hejsan Bloggen!
har varit väldigt osocial på ett bra tag.. har haft annat för mig Lixom!!!!
igår såg jag min första riktiga förlossning :O OMG jag tänker definitivt Adoptera!! det ser ut att göra JÄÄÄÄÄVLIGT ONT!!!
och idag såg jag min andra förlossning!!! den var värst!!!! USCH!!!
imorgon är det min sista dag på jobbet!! liite tråkigt att denna månaden har gått väldigt snabbt, en och en halv vecka kvar bara tills skolan börjar igen,,, LÄNGTAR INTE!!!

är hemma hos min pappa!!
Calle och Steffi var förbi en sväng och snackade liiite och fikade liiite ;D
imorgon ska jag och calle Vinka av henne innan hon far till Norrköping xD haha
sedan ska Calle köra mig till Mormor, vi ska kolla i affärer och gå ut och käka sedan ska jag slagga där!!!

hörs senare! Hare King Tjingeling!!!! :D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0