hp G62

Hejsan bloggen! idag har Mamma och jag varit på net on nets lagershop i Slagsta :D och jag köpte en laptop den är skiit bra och mycket fin :D samt att jag köpte en portabel hård disk :D helt klart värt pengarna<3
efter det så åkte vi till norrtälje och mamma skulle klippa sig, sedan tvingade hon mig oxå att klippa mig!
jag gick runt till varenda klippsalong i hela norrtälje type!!
och alla salonger var totalt fullsatta.
men efter typ 1 timmes letande så väntade vi på att mamma skulle gå och klippa sig så såg vi att klippt och klart hade plats för en klippning, och allt tog 3 minuter!!! hon klippte typ mitt hår rakt av :@ är skiit sur, det ser faen förjävligt ut, och så kostade det 190 kr för en 3 minuters klippning! inte värt ett skiit!
är så jäävla missnöjd och besviken!! kanske är därför jag bara klipper mig en gång om året oxå!!!!
aja, är iaf skiit glad över min dator :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0