lååång Onsdag!

hejsan bloggen, imorse var jag sååå jääävla död när jag hade gått upp
även fast jag gick och la mig tidigare än jag brukar??
fick kämpa för att hålla ögpnen öppna på BoGes lektion idag xD
efter det så hade vi läxförhör och de gick helt okej :P
efter det så var det mentors möte :p
sedan lunch, på lunchrasten gick jag till stefan för att se om jag skulle
göra mitt dyskalkeli test men han hade inte de
sedan var det gymnastik xD
Jag och nickis vart liite lata och tog moppen till gymnastiksalen :P
efter det hade vi värsta slappa temat :P
efter det så slutade alla typ men jag gick till stefan för att det ska jag göra alla
onsdagar fram till jul för att klara min matte A :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0