Longering av Nott

hejsan efter lunchrasten så fick vi kolla en stund på när Nickis, Hulda och Ewwe red för Emma på banan, efter det så skulle jag och Lydia Longera.
Jag longerade Nott och Lydia Longerade någon annan xD
och nott var så jävla liiten och söööwt när man såg henne :)
men sen när vi skulle markarbeta ( Longera med 2 linor) så var hon HELT HEMSK!! haha
hon ville verkligen inte gå på en volt, hon hade jävligt mkt problem den hästen :P
men så väl när jag skulle få försöka få henne i trav så dummar hon sig ännu mer och börjar snurra runt typ :P
så då tog Sara över och försökte få henne att gå där vi ville ha henne xD
men efter ett tag så började jag fatta mig på henne och hon började lyda en aning :P
men aja så fick det vara..
sedan så skulle jag få henne att trava men de vägrade hon om jag inte sprang med henne xD så jag fick oxå springa runt där i ridhuset xD det blev jävligt varmt där efter ett tag både jag sara och lydia tog av oss våra jackor xD






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0