Ny Tatuerad :D

hejsan bloggen! idag så har jag lollo och william varit i stockholm, eller vi åkte till danderydssjukhus, jag skulle gå till gynnekologen för första gången i mitt liv! och de gick mkt bra.
efter det så åkte vi tillbaka till norrtälje och vi gick och käkade thai mat till lunch :D de var super duper gott!!!
efter det så gick vi till socitetsparken och satt där och skojjade och spelade in lite roliga och snuskiga videos med lollos mobil haha ;)
efter det så gick vi och gungade liite längre bort i socitets parken :P
efter det så gick vi till pellikanen och fikade :D william och lollo köpte glass och jag tog ett glas vatten! och så smakade jag några små skedar glassa av dom de var jättegott!!! :D
efter det så gick vi till tatuerings studion, och vi fick vänta 1 timme längre än vi skulle!!!
sedan så blev de min tur och jag var super nervös!!
men de gjorde inte lika ont som jag trodde att det skulle göra, men det gjorde ganska ont ändå!!!
det tog ca 45 minuter men de var värt det blev väldigt nöjd!!!!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0