Ridning för Katie/Daniel :D

hejsan :) har varit och ridit för katie/daniel :)
det gick jättebra :D
först så fick jag visa henne liite, sedan så fick katie sitta upp på
henne och prova henne liiite :D
efter det så fick daniel taöver och hjälpa mig med min sits :D
så idag har det blivit sits-träning :) det är väldigt svårt att tänka
på allting samtidigt som man ska göra :)
men efter liite träning så kommer det nog att bli väldigt bra tror jag :D
men hon är liite tjock så vi ska byta ut kopjärnen på hennes sadel till en storlek större haha xD

när jag gick och hämtade henne i hagen innan vi skulle till katie/daniel så gick jag fram till henne och slängde över grimskaftet och sedan så stog jag bredvid henne och hoppade upp :) jag har blivit såååååå mkt smidigare än förut!!!<333 


Kommentarer
Postat av: Anthonyjennie

Like the site--sorry about the problems with the guestbook though.

2011-02-03 @ 08:30:03
URL: http://anthonyjennie.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0