skön dag :D

God dag bloggen!
blev väckt av nickis imorse som i sin tur blev väckt av jonatan :P
vi tog min moppe till skolan så att vi skulle få liite mera sovmorgon ;)
först hade vi Tema "Hästfoder" efter det så hade vi Hästkunskap! och då pratade vi om hästens hjärta!!
efter de så hjälpte vi läraren att hämta böcker nere i källaren!!
sedan tog det ett år att få sina böcker från bibliotikarien som var seg, efter det så skulle vi gå och ha
"mentors möte" men påväg dit så sa alla som gick islandshäst att vi fick sluta ;) så då körde jag och nickis hem oh käkade makaroner och jag käkade kycklingköttbullar och hon käkade vegetariska köttbullar ;)
sedan så snackade vi liite och nuuw är hon ute och rider på Pan :D
och jag har trååkigt, men vi ska faktiskt ha läxxförhör nästa vecka på dagens lektion så då får jag plugga liite på det så har jag något att göra ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0