Slapp dag :D

god morgon bloggen! var väldigt trött imorse när nickis väckte mig märkte inte ens när hon pratade med mig hihi xD vart rätt sent igår typ haha :P men jag hade roligt så ;)
jag har inte sovit mer än typ 3 timmar och 45 min i natt haha :D
men jag ser ändå rätt pigg ut tycker jag ;D
jag sitter i skolan och tråkar just nuuw!
jag har bara en lektion idag :D
och det är typ förberedelse inför special idrotten som börjar nästa vecka ;D
så jag börjar inte för än 09:50 och ändå så gick jag upp 06:45 haha xD
eftersom  jag inte ville ta moppen till skolan idag, så det blev bil en liten bit och resten buss hehe :P
efter lunchen så ska vi ut till järngården och jag ska stå i cafeterian typ :P haha de lät rätt slappt tyckte jag så jag tog det!
tillskillnad emot nickis, lydia som så stå och skrubba boxar hahahaha xD
efter skolan så ska jag bara slappa på Stenholmen, och så har jag sagt ja till att var hästvakt åt Nickis pickis i helgen oxå, medans hon åker till sin Jonatan xD haha jag tror att hon e liite småkär i han hehe ;) det verkar så

puss hej xD

haha btw kolla skillnaden på dessa bilder, stor förändring på typ 1 år xD haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0