Sprang idag :D

Idag tycker jag att jag att jag har varit riktigt duktig :)
även fast jag har haft liite sömn i flera dagar så har jag orkat
med stallarbetet och ridit :D
och efter skolan hade slutat så hade jag bestämt mig för att vara duktig
och gå ut och springa :)
och även fast jag var skiit trött så gjorde jag det :D
känner mig duktig :P så jag sprang typ 6 km eller nåt xD
har INTE någon bra kondition så jag tyckte att det var bra ändå ^^
och efter det så blev det in och slänga sig i duschen, och sedan käkade middag
och nuuw har jag precis skrivit klart min presentation av mig själv till Engelskan :D
det gick väldigt fort och var väldigt lätt :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0