Tandläkaren= usch fy och blääh

God morgon bloggen! imorse var jag tvungen att gå upp kvart över 7 :( för att jag skulle vara hos tandläkaren i norrtälje klockan 08:50 :( dom lagade ett hål!! ´
att gå till tandläkaren är det värsta jag vet!
men efter tandläkaren så körde mamma hem mig och sedan så stack hon iväg till mellerud! snacka om en FF sommar totalt har mamma typ varit borta i 3,5 veckor xD både kul och tråkigt!!!
men men....
usch snart blire tbx till skolan, längtar INTE! pappa kör mig på söndag morgon!!!
men det ska iaf bli kul att träffa kompisarna igen :D<3 har längat efter dom massor<33333



Kommentarer
Postat av: Ingeiben

Cool site ... I like it :)

2011-06-09 @ 16:36:37
URL: http://ingeiben.blogger20.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0