Gymmet!

ska iväg och gymma om en liiten stund =) ska bli skiit sköönt :D gick upp 05:50 imorse, sedan så tog jag tunnelbanan till danderydssjukhus och mötte upp mamma ^^ sedan så när vi kom hem, så hade det snöat såååå in i heeelvete!!! fy faeeen!!! så mamma kom inte in med bilen, så jag fick hoppa av typ vid infarten och hämta plogen och ställa mig och ploga i typ 45 minuter. "/ det var icke kuuuul!!!
sedan så var jag så jävla död, så efter jag hade slängt ut hästarna så gick jag upp och la mig i soffan och sov...
sedan så var det dags att ploga sen igen när mamma hade vaknat!!! usch!!
nuuw sitter jag och kollar på Linas Kvällsbok som går på kanal 5 :D hehe<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0