IDOL- FINALEN

god kväll :) har kollat på Idol Finalen :) och jag tycker definitivt att Jay ska vinna! hans röst är så unik! och har en egen personlig stil, vilket jag tycker man ska ha om man ska vinna Idol! men man får väl se! men Minnah var faktiskt bra idag med! men hennes andra låt gillade jag inte!

nuuw sitter jag och väntar på att det ska börja igen! hehe och lyssnar på liite musik :) imörrn blire att dra till sthlm och julshoppa med mamsen :P ska först till pappasjobb och lämna min säng som ska med till Linköping nästa vecka :D ska verkligen bli så jävla skönt att komma till den nya skolan :D och få ett eget rum med badrum med toa och egen dusch så jävla mkt kärlek på det assåw<3
 


Osminkad och Vacker :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0