INGEN SOVMORGON för min del inte!!

hejsan bloggen! väckar klockan ringde imorse klockan 06:45, för att Calle, Steffi och (jag) skulle stå på låset på elgiganten imorse klockan 08:00 för att dom skulle köpa en ny tvättmaskin och torktumlare -.- skojj!!! jag som hade hoppats på en sovmorgon på juldagen lixom.. men nej nej.. inget sånt blev det inte!
det vsr typ 100 meters kö utanför elgiganten imorse i Länna!!! OMG!! bara för att det var REA!!!
efter det så åkte vi hem och steffi hade lovat mig att hon skulle baka Scones! :D hehe
så hon ställde sig och bakade scones till frukost till oss, ^^ och jag gick och la mig i soffan och sov tills sconsen var klara! hehe ;) dom var jättegoda :D och så kollade vi liite på filmen BIG Stan!
som gick på tv:n ^^ men sedan vart jag tvungen att stänga av de eftersom nuuw har Steffis kompisar kommit för att dom ska hjälpa till att bära in tvättmaskinen och torktumlaren, och hennes man ska koppla in skiiten! haha sedan klockan typ 14:30 ska vi hämta upp min farmor och sedan ska vi åka hem till pappa!! ^^ sedan blire slagga där då! och sedan blire åka hem imorgon bitti!!! Väldigt tidigt!!! :/ hatart =( men men...!!!?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0