Jul Afton :D

God Jul alla<3 hoppas alla får en trevlig jul :D<3 för det ska jag ha :) ska bli skojj att åka till Haninge<3 Stockholm i mitt hjärta<3 längtar efter att öppna mina julklappar ^^ även fast jag vet vad det mesta är för någonting ;) men det gör inget, heller att veta vad jag ska få än att få något jag inte vill ha! ^^ brukar typ vara så i valiga fall att jag får något jag absolut INTE vill ha eller ha önskat mig. Men i år blire ändring på de ;D
ska åka vid typ 11:00 :) ska bara fixa hästarna först och fixa mig, och packa mina saker som jag ska ha med mig ;) btw. jag har gjort egna smycken :D dem är jättefiina :) blev riktigt nöjd :) har gjort 2 ringar till mig själv, 1 ring till mormor och ett ett armband :) och ett halsband till min farmor ^^<3 de är i en verkligt unik stil! :D hoppas dem blir glada :D<3333


GOD JUL ALLA LÄSARE<333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0