Markjobb

Nuuw är dagen slut! :) väldigt skönt och direkt efter lunchen så hade jag, hulda och Lydia markjobb inne i stora ridhuset för Sara ^^ det gick bra. jag hade Thrymur och jobba med. och sedan efter det så hade vi stallarbete! och betygsamtal. det går bara bättre och bättre för mig så jag kanske kommer kunna få ett MVG sen i vår :) man får jue hoppas på det! nuuw ska jag typ värma mig ett tag och ta det lugnt! sedan ska jag plugga liite hade jag tänkt och sedan läsa "This Lullaby" :D

btw nästa vecka ska jag få rida Marcus systers jättefina sto Svertla :D ska bli grymt kul! har aldrig ridit henne så det ser jag fram emot kan man jue säga dåårah ;) hehe

XOXO// Sosso ^^


vilken liiten pluttis :D skiit sööööwt :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0