Saga Jonsson- Kissie är min Förebild!

fakta om min kompis Saga:

Mitt namn är Saga Jonsson! är 17 år gammal, började med bröstförstoring när jag var 14 år gammal, vill ha lika stora som kissie dåraaaah! hon är verkligen min förebild. Håller på mycket med Botox. vill ha lika stora läppar som Kissie! och vill bli lika smal som henne! är väldigt rik, får allt jag pekar på! är ihop med min pojkvän "F" har varit tillsammans med honom i 1 år och 6 månader! har legat med typ ALLA! festar runt väldigt mycket. såfort jag visar upp mina bröst får jag gratis drinkar :)
och btw ALLA ÄLSKAR MIG! PUSS PUSS ALLA eller XOXO // Saga Jonsson!


Kommentarer
Postat av: Saga Jonsson

Guud, vaaad gullig du är min lilla Sofia!! (:

Taack nu vet alla att jag finnsss!! :D

Puss Puss På Dig!! <3

2010-12-07 @ 22:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0