Sandsborg

Hejsan är i Sandsborg hos min pappa. Har precis kollat på julkalendern på webben.. assså jag stör mig som faen på Roger haha han e så jobbigt överdrivet omogen!!! har varit duktig och läst typ 70 sidor i min Engelska bok "This Lullaby" den ska vara slut läst på torsdag nästa vecka... och jag har typ bara läst liite mer än halva..
idag så var jag på Ur och Penn och köpte ett par örhängen och ett halsband :) sedan så tog jag en sväng in på Gina Tricot min favvo affär :) hade kvar liite pengar på mitt presentkort därifrån, så jag köpte liite underkläder och en skön tröja :)
är ganska trött idag.. så jag ska nog inte vara uppe så himla sent idag till skillnad vad jag brukar vara! hehe


Kommentarer
Postat av: Cissi

fin bild :)



har en likadan tröja :D!

2010-12-09 @ 23:22:53
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0