Sjuk + Flyttdag= Ingen bra Kombo!

hejsan bloggen! har varit helt upptagen hela dagen idag med flytten! tog väldigt lång tid med allt som fanns med på listan att göra.
* Flytta saker från Stenholmen till Källaren på Villan
* Åka till Järngården och lämna pengar till Tove
* Tjuvkika in i de nya rummen i mitt nya hus ;) (det var jättefint :) nytt och fräscht! kommer bilder imorgon)
* Åka till IKEA och köpa bäddmadrass, luncha där
* Åka tillbaka till skolan med bäddmadrassen
* Köra tbx till Stenholmen, packa in Moppen, och mina väskor som skulle hem!
* Städa ut rummet, dammsuga, torka golvet, bädda sängen
* Ta farväl av Saga som var hemma och sjuk :/ stackars liiten<3

efter det så åkte vi :) fick skjus till Danderydssjukhus av pappa, sedan kom mamma och hämtade mig i norrtälje!
träffade Leanne på bussen och henens kompis Marie ^^ hehe så då fick jag sällskap nästan hela vägen :D
är väääääldigt seg/trött idag eftersom jag mådde piss imorse! måddeilla, ont i magen och spydde. och sedan flytta och bära massa grejjer på det :/ ingen höjdare kan jag säga! men sedan när jag kom ut i den frisk luften så mådde jag liite bättre :) men vart bara trött, hade inte riktigt någon energi. har fortfarande inte någon energi. men det blev bättre av att vila ett tag i soffan! men sedan kom min "kära" mamma och körde bort mig där ifrån! :@ blev skiit sur, eftersom hon kasta bort mig därifrån för att hon själv skulle ligga där, och så skulle hon ta mitt täcke oxå!!!!!! :@ :@ :@ :@ tkr jag inte att man gör! så nuuw har jag låst in mig på mitt rum! hon kan glömma att jag tänker vara snäll och hjälpa henne när hon e dum mot mig när jag e sjuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



 

Kommentarer
Postat av: Tsest1

Hello! If you want exchange links with my website, contact me please. I can install your link

2011-06-07 @ 20:45:38
URL: http://tsest1.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0