Sthlm idag :D

Hellu ;D har precis kommit hem till Calle och steffi, sitter och kollar på ängla gård xD hehe Idag så har jag vart i Sthlm, först imorse så skulle jag till one piecce affären och köpa en one piece, och det låg en bra bit bort :( och hade en väska som väger 1 ton, icke kuuuuuuuuul. Och sedan när jag äntligen kommer fram så är affären stängt, både måndag och tisdag :/ de var juuue JÄTTEKUL eller inte..... Iaf sedan så gick jag till gallerian och hittade en bänk att sitta på. Sedan så åkte jag till Täby kyrkby, och träffade Erik. Vi typ kollade på film m.m.... Sedan så gjorde vi inte särskilt mkt mer än att chilla type... Imorgon ska jag träffa emmie min gamla pooolare från brandbergsskolan :D ska vi riktigt skinnande de ;) får se vad vi hittar på för något ! Hehe Sedan på torsdag ska jag träffa tippo och nettan :D ska oxå bli jätteskojj faktiskt! Men Juha ska jag typ göra natt xD är en aning trött idag, hare gött! Pöss å knull<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0