Stutts Hoppning!

hejsan bloggen!
har lunchrast för tillfället :) börjar 13:15 igen sen ^^ och idag har jag varit modig och vågat hoppa stutts. brukar aldrig hoppa, har fobi för det! för jag ramlade av när jag var liiten och har typ inte vågat sedan dess. men vad faen om duktig hoppryttare klarar att hoppa 185 cm i Globen Horseshow barbacka så klarar väl jag att hoppa med sadel på en snäll ridskolehäst :D och dessutom den snällaste Neisti :D hehe så det gick jättebra är så *stolt* över mig själv. och det var Lydia, Hulda och ridläraren Emma oxå :D s det var superkul :D
nuuw efter lunchen ska vi typ mocka stallet sedan ha betygsamtal typ ^^ så man får jue hoppas på det bästa :D hehe<3
xoxo// Sosso ^^






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0