Täby Centrum

hejsan bloggen! idag så har jag och mamma flyttat min säng till papaps jobb och påväg så åkte vi till Vallentuna och köpte ett skrivbord och en bokhylla som vi hittade på blocket igår :D hehe men de gick väldigt fort!
sedan efter de så lämnade vi de på pappas jobb. sedan så åkte vill Täby Centrum och Julshoppade :) hehe hittade bara saker till mig och mamma å andra sidan xD haha men nuuw har iaf mamma köpt mina julklappar :D som jag har valt själv :D älskar att välja sånt själv ^^ hittade allt inne på Bikbok :D Love that store :D sedan så ska jag få ett par jättemysiga raggsockar :D från Indiska och sedan strumpbyxor från Gina :D och sedan inne på Bikbok så fick vi liite saker gratis när vi hade handlat massa :D
ja fick Glasögon, pannband, basker och ett hårband xD hehe alltid något lixom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0