Top Model

vaknade klockan 10:30 idag =) skiit skönt att sova länge, ioförsig så var jag uppe länge igår xD hehe gick och la mig typ klockan 03:15 ^^ hehe.
kollade på Top Model när jag hade släppt ut hästarna! det var fett roligt att se när dom skulle göra en reklam för Cover Girl. hehe ^^
nuuw ska jag och mammi ut i snön! YEEEEAHY!!! (NOOOOOOOOOOOOOT)
ska fixa och grejja i stallet samt skotta! :/ :/ :/
imorgon blire att sticka till Haninge och fira jul i år igen ^^ fast i år ska vi vara hemma hos mina kusiner :) har aldrig vart hemma hos dom och firat jul förut. så de ska bli skojj ^^ har inte träffat mina kusiner på Vääääääldigt länge<333
de kommer vara Jag, mamma, mormor, calle, steffi, per, ulrika, Alva, Lukas, Ebba, Simon, Kanske Gaylord och Vilda ^^ hehe<3 kommer säkert bli skojj :D
sedan ska jag sova över hos calle och steffi tills den 25:e och då ska vi hem till pappa och Kuldip och fira jul med dom! ^^ hehe och så kommer farmor och kanske farfar! så det blir full rulle!!!! ^^<333










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0