Torsdag :)

hejsan bloggen. igår vare något skummt med blogg.se? xD haha hittade inte så att man kunde logga in ^^ så får göra det nuuw :) igår så var jag och mamma i norrtälje och julshoppade! och jag övninskörde dit :) gick bra. sedan så köpte jag presentaskar till mina julklappar. sedan så köpte vi julklappar till min bror, mormor. och så köpte jag 3 par boxer kallingar till mig själv xD hehe dom e mysiga. men hatar kallingar eftersom dem åker upp hela tiiiin!!! :( men annars e dem underbara<3
och så käkade vi Lunch i norrtälje oxå på Galleria Storgatan! hehe hade aldrig varit inne där ^^ både en affär + ett fik innuti ^^ maten sg godare ut än den var. men den funkade. men dom hade faen lagt rosenblad på allt dom serverade xD jag menar allt xD


de lilla mysiga fiket :)


rabarber drickan xD med ett rosenblad


min kyckling och curry paj :)


mamma åt en asiatisk lins soppa ^^ men den var äckligt. min mat var godare ^^


drack en smootie :) den var jättegod ^^<3 och såklart med ett rosenblad xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0