vad ska man göra!???

har såååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå
tråkigt! har  NADA att göra, har redan pluggat och gjort klart min läxa, nickis vill att jag ska kolla på film med henne om en stund men vette faen vilken film det blir :p något bra troligen :P men samtidigt pallar jag inte kolla på film, hur man inte kan palla det vill säga!? Men men... för tillfället är jag väldigt flammisg och skrattig och så snackar jag med erik på msn haha xD vi lekte 20 frågor, och jag SUGER haha han tänkte på en person och så skulle jag gissa på 20 frågor och se om jag kunde lista ut vem det var som han tänkte på. jag hade ingen aning om vem Julian Assange var? haha xD liite borta ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0