Dagens sysslor!

Hejsan!
idag så väckte mamma mig ur en Härlig sömn samt dröm! klockan 10:00
vi gick ut med Blixten och Ebba på en promenad bort till Hyreshusen :P
jag var JÄVLIGT trött! jag kommer inte ens ihåg vad vi pratade om hihi
efter det så åt vi frukost, efter de blev det Road Trip till Ekeby och snackade med Kicki
om vi kunde få ha Godi och Hreyfing där under SM!
efter det så åkte vi vidare till Rosmarie men de var inte hemma!
efter det blev det att åka till ICA och STORHANDLA!!!
sedan när jag kom hem så Städade jag mitt rum jag e en så duktig Flicka jag :D<3
sedan så var jag tvungen att STOR STÄDA stallet!
så jag tömde Hreyfings, Godi och Svalurs Boxar! tog typ 2 timmar..
Hreyfings box var förjävlig!!! var tvungen att tömma kärran 15 ggr för att få ut allt!
men när stallet vart klart
så blev det att vila i 5 min och sedan blev det en snabbdusch och efter det blev det Gymmet :D
Jag känner mig Duktig!!! :D<3
när jag kom hem från Gymmet så blev det middag och slapp framför Tv:n jag kollade på 16 and Pregnant! (Jag tycker att det inte är klokt att man ens tänker den tanken att skaffa barn så tidigt! men men vill de förstöra sitt liv så visst)
men efter det så red jag ut på Svalur i Skogen :D det gick väldigt bra<3
LÄNGTAR TILLS SM! jag ska visa alla att Svalur e JÄTTEFIN!!
sedan blev det att kolla på "Hur man blir av med en Kille på 10 Dagar" den äger!!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0