Försenade Bilder!!

hejsan alla här kommer liite bilder som togs på Midsommarafton :P som jag har snott från William :D<3


Jag med den fina sommarbuketten jag och William plockade :D



William med den fina sommarbuketten :D


Mina fina ny målade röda naglar :P


SOMERSBY skiit god Cider<3 samt Smirnoff ICE<3


Mina och Williams mums mums under kvällen<3



Jag innan vi gick till grannarna den andra gången xD


William rastade Ebba och Blixten :D



Lollo spelar Kubb :P



Jag spelar Kubb :P jag ÄGDE alla xD eller okej Jag och Jesper ÄGDE alla!!!


Min Mamma och Murre!!


Linda och Anders är liite Intima med varandra ;)


jesper ser liite Wierd och kåt ut tycker jag :P HAHAHAHA


Jag ser Mobbad ut men Lollo e söööwt :D<3


Awwww :3 såååå sööööwta de är<3 ÄKTA KÄÄÄÄRLEK<3333



Lollo ÄLSKAR GRILLAT!!!!<3


Jag ÄLSKAR KORV! hahaha<3

SLUT MED VACKRA FOTON FRÅN MIDSOMMAR<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0