Sthlm<3

hejsan Esclipse var jättebra och shiiit var Jacob är Sexig!!!! grrrrrrr.... ;)
jag och lollo kunde knappt hålla oss av kåååthet hehe xD

innan filmen så var vi och käkade på en asisatisk restaurang :D jag och William tog asiatiska buffèn och lollo tog den Mongoliska buffèn ;D mumsigt som faen var det!!!
samt ett efterätts bord med hur mycket frukt som helst nammi!!!!
efter det så gick vi och hämtade ut våra biljetter :D
och efter det så käkade lollo en glass utanför konserthuset :D
hehe jag försökte lära dom några indiska ord ;)

Hej= Satsriakl
Vad gör du= Ki Hale?
tack= tika
nej=bas
jävla fitta= Jambot Bound
jag älskar dig= Nääh teno piar karda haa
lite lite= torda torda


hehe dom absolut viktigaste orden ;D

efter bion så tog vi tunnelbanan till Sandsborg till min pappa xD och vi var helt upptagna i vårat perversa ämne så vi glömde att gå av i sandsborg så vi åkte till Skogskyrogården istället hehe ;)
och där hände det liite saker xD hihi
jag och lollo pervade oss liite hehe ;) (kommer bild/video... kanske sen) hehe
sedan så gick vi hem till min pappa och då kom det en polisbil med syrener påslagna och dom frågade oss om vi hade sett en man med vita kortbyxor och grå tjocktröja men det hade vi inte xD han  hade rånat någon!!! USCH!!!
efter det så gick vi till en parkbänk ett tag och satt och snackade ;) hehe mysigt mysigt ;)
sedan så blev lollo trött så vi gick hem igen och kröp ner på den stora sköna luftmadrassen ;) grrrr... vem vet vad som hände sen!!!!!!!!!!!!!!!!!


Hett grrrrrr.... ;D






bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0