Mitt Första inlägg!

Hejsan!
idag har jag varit i Norrtälje med mamma och lämnat av 2 av mina bästa kompisar Nettan och Tippo<3 som har varit hos mig sedan i Söndags :D vi har haft väldigt roligt<3 vi har kollat på film, varit vid Kvarnkärret och badat samt att vi har hoppat stutsmatta och åkt fyrhjuling och moppe<3 har varit väldigt kul att ha dom här<33

I Norrtälje idag så köpte jag ett par nya skor<3 en skinnjacka och en jättefin svart kort klänning blev väldigt nöjd över mina köp<3
sedan var vi och storhandlade på Willys (snacka om att man får mycket för pengarna) vi handlade typ 6 matkassar fulla och allt gick under en 1000 lapp.

sedan när vi kom hem från Norrtälje så fick jag abstinens och var tvungen att åka ner till Gymmet och gymma eftersom jag har slarvat nuuw när Tippo och Nettan har varit hos mig, så det var väldigt skönt att ha gjort det.

efter gymmet så blev det slappa framför tv:n och käkade samtidigt, och efter det så blev det en tur ut på Hreyfing i skogen :D hennes svullnad är typ borta nuuw vilket glädjer mig som faen<3

nuuw ska jag typ bara vara hemma själv, för mamma har åkt till Jobbet! vilket är SKÖÖÖÖÖNT!!!!<333

bye bye så länge<3<3<3




Min nya Klänning 299:- på H&M




Min nya Skinnjacka 399:- på H&M



Mina nya skor 250 :- på Skopunkten




/Lots Of Love ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0