Billigt är bäst!

hejsan bloggen!
nuuw sitter jag på rese och väntar på tåget som kommer att avgå
från Linköping central klockan 14.00
och nuuw är klockan 13.00, alltså kommer jag att få sitta här 1 timme!
nåja kan jue iaf surfa på Internet och skriva på bloggen!
idag så kom Linda och hämtade mig 06:40, var väldigt död då, men
Louise tyckte jag såg väldigt pigg ut!
då sa jag smink! Döljer ALLT! haha
först på morgonen så har jag mockat en box, sedan har jag fyllt nya boxar med
spån, och skrubbat boxar med stålull, och med Virkon!! hehe
sedan så har jag suttit i Cafeterian från klockan 9-12 ^^
fast där i mellan så har jag gjort dagens uppgift, vilket var att bedömma 3 hingstar!
i både Löshoppning, extriör och gångarter!
det var skiit svårt!
men den hästen som var finast av dem vi bedömde hette Salladin Äng! haha xD
inga Islandshästar här inte :P
de andra två var inte tillräckligt utvecklade ännu, fast alla tre var bara 1 åringar!
I Cafeterian så var fikat billigt förutom ägg mackorna! dom var dyra! hehe ^^
men pengarna går jue iaf till våran klass kassa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0