DAMP!!

Sitter i skolan, har slutat ska ha extra matte men Stefan kommer jue aldrig!!!
jag kommer väl nog aldrig bli klar med matten!!!!!
detta är typ den 4 veckan jag inte har varit där...
om man räknar med höstlovet..
usch!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kommer inte tbx till Stenholmen förän klockan 17:00 iaf.. eftersom jag, Hulda och Lydia
ska få skjus av Louise tbx till Stenholmen..
imorgon ska jag iaf åka hem :D ska bli skönt!

btw vi fick tbx vårt hästkunskapsprov idag :D
och jag hade 20/22 :D det var ett VG prov så jag fick VG ^^
blev skiiit glad!!!
hade pluggat som faen!!! inför provet!
så om inte jag hade fått bra hade jag blivit skiiit lack!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0