från Norrtälje till Östertälje

God kväll bloggen!
idag så gick jag upp klockan 07:15 och tog en dusch
sedan så gav jag mig ut i snön och red ut på Svalur :D gick bra<3
efter det så kom mamma hem, snackade en stund med henne
sedan begav jag mig till bussen klockan 10:00.
och åkte till centralen för att möta Max :)
sedan så tog vi pendeln hem till honom! tog typ 30 min eller nåt ^^
sedan så tog vi bussen ett par minuter för Max var så la och orkade inte gå ett par meter haha xD nej men
sedan när vi kom hem till han så beställde jag min tågbiljett tills imorgon bitti.. tåget går faen 05:21 så
Yeaaahy måste gå upp vid 04:00! LÄNGTAR SOM FAEN! (eller INTE)
efter det så kollade vi en stund på c/o segemyhr :D hehe det är sååå rooligt :D haha
efter det så låg vi i sängen och kramades i typ 5 timmar haha xD
sedan när klockan var typ 17:50 så gick vi till tåget xD då orkade han gå för att de var nerförsbacke haha xD<3
och så följde han med mig till centralen för att han skulle och träna bil teori med några poolare och jag skulle till min pappa!
har haft en roolig dag idag hehe :D (hoppas det blir fler sånna) :D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0