Frustrerad och Rasande!

hejsan bloggen!
idag blev jag så jäääfla förbannad asså!
eftersom engelska är min ända lektion på måndagar
och den börjar klockan 13:00, så jag stiger upp tidigt på morgonen
imorse var den 07:15, för att ta tåget från T-centralen, för att komma i tid
till min lektion. men vad händer prick klockan 11:00, när man har kommit fråm till
Linköpings resecentrum, joow då får man ett sms från sin lärare som skríver att lektionen är inställd!
i helvete heller!
jag blir så jäävla skiit förbannad och frustrerad!
och lektionen vart inställd p.g.a att de eleverna som går i B klassen hade massa Hål- timme, och det är
max 5 st elever från B- klassen som går i min Engelska grupp! och då ställer läraren in engelska lektionen bara för att eleverna som går i B-klassen inte ska behöva sitta i skolan och vänta hela dagen!
det tycker jag faen e skamligt!!!! USCH!!!!
och inte nog med det, så brukar vi bli hämtade halv 4 på måndagar oxå!!!

men så snäll som hon var så kom Lisen och hämtade mig vid bussen klockan 13:10! vilket jag är Jävligt glad för!
annars hade jag DÖTT!!!!!

men nuuw iaf har jag kommit "hem" till Stenholmen!
käkar yoghurt till lunch och dricker vatten ;) haha

jag var inne hos fritid idag iaf när jag var i skola och anmälde mig att jag var väldigt intresserad av att bo på den nya skolan, efter jullovet, och det kommer troligen bli av :D
och då kommer jag ha eget rum<3333333 samt egen toalett och dusch<333333 Så jääävla mkt KÄRLEK på det asså<3333

men nuuw ska jag vara en duktig liiten flikka och göra som mamma säger och börjar plugga liite ;)

puss och kram skumbanan<333





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0