Good morning Sunshine

god morgon bloggen!
imorse så hade jag och nickis tänkt att åka moppe, men Lisen kom och sa att det var SNOR HALT! ute, så det var bara att glömma! så det blev bilen och bussen!
Jst nuuw sitter i skolans bibliotek med Matilda, Lisa, Lina och Cissi
jag e klar med min bok så jag ska skriva en skriftlig redovisning
om herr Arnes penningar!
idag så kanske jag ska boende möte oxå!
eftersom jag vill bo på den nya skolan sen när den blir klar!
det är bara att hoppas på att man kan ta sig hem efter det bara!!!

idag så har jag min hatt på mig!  hehe har bara haft den i skolan 1 gång!
och e verkligen skiit het med min hatt, jeans, svart linne och min röda vinterjacka haha xD

mina kompisar tycker att jag har bra funderingar xD




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0