Haninge ftw!!!

hejsan bloggen! sitter hemma hos Calle och Steffi!
idag har jag ridit för Ida klockan 08:00 imorse
sedan så körde jag till Norrtälje med mamma
och min Uggs gick sönder igår :(
så vi stannade till på sko kanonen och kollade om det fanns några snygga
skor där, och jag hittade ett par skiit snygga skor! dom var svarta läder stövlar som går
upp till knäna :D riktigt snygga och ett par nya Uggs som är Bruna ^^
efter det så åkte jag till Haninge
och på T-centralen träffade jag min gamla kompis Madde som jag gick i samma klass med
när jag gick i 1-3 ^^ haha, hon hade varit i skolan och hennes pojkvän var med oxå!! hehe
så jag snackade med dom hela vägen till haninge!
sedan så gick jag till mormor, och jag kan säga att det värkte i fötterna efter att ha gått i klackar asså!!
fy faen! är verkligen inte van att gå i klackar!
har aldrig haft ett par skor med klackar!

sedan kom steffi hem till mormor och så gick vi till centrum och kollade i affärer!
köpte ett svart Gina tricot linne och en vit stickad tröja :D blev nöjd!!! <3
sedan när jag var helt död i mina fötter så åkte vi hem till dom!
och jag och steffi kollade på ett natur program som handlade om björnar! dom var jättesöwta!!!
men en av dom dog :'( <3
sedan så gick vi och handlade på deras lilla Vi affär hehe!!
sedan så gick vi hem och började laga mat! eller ja steffi lagade mat och jag satt
och försökte dricka kaffe som hon hade gjort i deras nya espresso maskin hehe!!!
men det var inte det godaste jag hade druckit!!!

sedan så kollade vi på Idol, första gången jag kollar på det i år, eller asså förutom uttagningarna!!
jag tycker att Olle var dåligast idag, eftersom han lät som han hade ont i halsen!
den bästa var Elin :D hon är fedt grym tycker jag!!!<3

puss och kram skumbanan<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0