Härlig helg!

hejsan bloggen :) i fredags så var det globenhorse show :) var där med tippo :D<3
vi hade jättekul, men horeshow var liite lamt, det var förmycket hoppning! det skulle ha
varit mer show lixom! och 4 spann eller 6 spann sånt är kul att kolla på :)
efter showen så sa jag hej då till min älskade tippo gmn<3 vi måste träffas snart igen<3
och så åkte jag till huddinge för att träffa nickis, och några av hennes killkompisar :) så
jag åkte hem till felix och så träffades vi där ^^
jag åkte taxi för första gången själv så det var kul, men man förlorade pengar xD inte lika kul men men..
det var värt det, för det var typ 30-40 min till nästa buss gick!
vi var där till klockan 06.00 typ xD nickis vaar heelt död! haha hon låg typ och sov i soffan hela kvällen!
så jag umgickis med en av hennes killkompisar Max :) som var jättesnäll tyckte jag :)
sedan så somnade vi typ klockan 06:30 xD och sov till klockan 13:00
sedan så kollade vi på ett avsnitt av Vampire Diaries :) hade aldrig sett det förut men det var bra :D
jag åkte hem sen vid 14:10 och så träffade jag på Daniela och William inne i gamla stan så åkte vi tsm hem :)
och william sov över hos mig :D och vi kollade på Get Him to the Greek! :D den e jue såååå skööön :D<3
sedan så idag så har jag bara varit hemma och slappat :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0