Home Sweet Home

hejsan bloggen!
nuuw har jag kommit hem till Väddö igen!
har precis varit ute i stallet och tagit in hästarna samt
mockat, fyllt vatten och lagt in hö!
nuuw kollar jag på Jerry Springer! haha det är så jäävla skönt
program assåw!!!
imorgon ska jag rida för Ida type! och efter det så ska jag och mamma raka
Svlaur inför Lördag!
på Lördag är det Firmakeppni på Fors gård!
hehe det är en tradition att vara med på!
och det är alltid lika kul!
men i år ska jag vara med i Elit klassen! vilket jag aldrig har varit med i
har bara varit med i Mellan och Lättklassen!
så det ska bli kul, och en utmaning och se hur det går!
det brukar alltid vara skiit fina hästar med där!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nuuw ska jag typ ta en dusch och sedan hade jag tänkt att kolla på någon bra film :)
eller nåt!!

btw är ensam hemma :( mamma jobbar inatt!


en sööwt bild på Mr Gaylord! tagen av mig förra Helgen! hehe

Kommentarer
Postat av: lucke

Hejsan! Anmäl dig till dagens blogg om du vill :P

2010-11-19 @ 10:16:42
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0