Höstlovets slut!

hejsan bloggen! nuuw kommer jag att bli social igen! hehe
men när jag e med massa kompisar så hinner jag inte skriva massor.
men nuuw jävlar ;D hehe
men okej, jag börjar med denna helgen, har varit väldigt rolig :)
har övningskört massor! kört i mörker har jag oxå gjort 2 ggr, det var skiit skojj!
jag blir bara bättre och bättre på att köra så det är as nice!!!

och så har mackan och william varit hos mig!
det var kul, vi kollade på våran nya tv, och så kopplade vi in min hårddisk
och så kollade vi på filmer :D
vi kollade på the proposal, zombieland. hehe eller mackan och william kollade
på the zombieland, då låg jag och sov i mackans knä.
men the proposal kollade jag på :D den är så bra<333
och så har william tagit massa bilder på mig och mackan med sin nya camera.
nästan alla blev jag bra på :D
ebba var med på några av bilderna oxå :D hehe
sedan så har jag ridit hela helgen.
och i lördags så red jag på Runar för första gången EVER! det gick skiit bra<333
han var jättefin och snäll<333
men väldigt okontrolerbar :P hehe men han var skiit duktig det är bara Ida och jag som har suttit på han
men han verkade inte bry sig om att det var någon annan som satt på han :D

sedan så när jag var påväg till stockholm igår så träffade jag Robin vid tekniska, snacka om sammanträffande asså, har inte träffat han på skiiit länge!!!!
men det var skojj :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0