LOL


hejsan bloggen!
mår allmänt bättre idag!
har fortfarand Mensverk.. men annars e det bättre
e i skolan idag iaf!
oich cissi e inte i skolan idag... grrrr...
och jag som har med mig hennes film
How i met your Mother...
men men...
idag så är det jättemycket snö ute så jag åkte inte moppe imorse.. får se hur jag ska kunna gå på extra matten efter skolan.. men det får väl lösa sig på något sätt.
och så måste jag handla på något sätt oxå har INGEN jag upprepar INGEN mat överhuvudtaget hemma!!!
så jag känner mig tom!!!!

jag känner mig allmänt trött och seg, och ser helt jävla mobbad ut, nada smink, inte fixat hår, mjuksbyxor och tjocktröja och mössa YEEEAHY!!!

men jag pallade inte fixa mig idag överhuvudtaget!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0