Man Slutar ALDRIG att förvånas

hejsan bloggen!
jag som är Blondin är jue då VÄLDIGT SMART!
jag blev sugen på stuvade makaroner och falukorv,
men ja då behöver man jue ingredienser!
HEHE  vilket lilla Sofia INTE hade!
och då fick hon den otroligt knäppa ide`n att ta
sin fin moped till ICA i Malmslätt.
och påväg genom allèn så bromsade Sofia, och PANG
så gled moppen och den ramlade!!!
och sofia ramlade, men sofia sa äsch
så fortsatte hon och köra, fast väldigt sakta!
och sedan när jag kommer nästan fram till den stora vägen så PANG
så ramlar den igen, men då ramlar den över mitt ben!!! INGE KUL!
men det gick bra, jag flyttade på moppen och sa nej för i helvete!
nuuw åker jag hem!!!
så då åkte jag hem, men ramlade ingenting på hemvägen så tur var!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0