Norrköping

hejsan bloggen!
igår så sov jag hos Per!
sedan så åkte jag imorse tbx till Linköping!
för att vi skulle på ett museum i norrköping, var inte speciellt roligt
sedan så blev vi körda till Ikano, så tittade jag, lydia och hulda i affärer
och jag köpte en väska och ett par tofflar :D som är massa mysiga<3333
och mina HOR STÖLVAR som jag köpte i fredags har DÖDAT mig idag asså!
fy faen!!!!
och sedan så när jag väl kommer tillbaka till Stenholmen så var man tvungen
att aktivera min nyckel till huset, så när jag väl har gått till huset då har inte nyckelJÄVELN
inte aktiverats, asså jag kunde ha stryt någon asså!
men snäll som hon är kom Lydia och öppnade åt mig<3
om hon inte hade det hade jag dött!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0