Sjukling

hejsan bloggen! inte för än nuuw har jag startat min dator!
har legat i sängen HELA dagen! har varit sjuk!
har haft jätteont i huvudet, haft frossa och till råga på allt MENS VERK!
fy bubblan assåw!!! HATE THIS SHIIIT!
hoppas if att jag kommer kunna sova i natt eftersom jag har type sovit hela dagen
och så gick jag och la mig klockan 21:00 igår kväll oxå!
typ rekord för mig att gå och sova! hehe
men jag var så jääävla död igår asså!
men sedan så vaknade jag vid 02:30 av att nickis kom hem då.
sedan så snackade jag med henne 1 timme.
sedan så somande jag om igen!

BTW det känns som att huset ska blåsa bort! det blåster så mkt så att hela huset låter!!
och så är det skiit kallt inne! jag DÖR!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0